close

I would give up everything 
我願意放棄一切
Before I'd separate myself from you 
在必須與你分開之前
After so much suffering 
經歷過這麼多事之後
I've finally found a man that's true
我終於遇到一個真誠的男人
I was all by myself for the longest time 
長久以來我都獨自一人
So cold inside 
內心如此冰冷
And the hurt from the heart it would not subside 
心靈的傷痛未曾平息
I felt like dying 
我覺得自己逐漸凋零
Until you saved my life 
直到你拯救我的生命

(Chorus - all) 
Thank God I found you 
感謝天讓我遇到你
I'm lost without you 
沒有你我會迷失自己
My every wish and every dream 
我的每一個希望及夢想
Somehow became reality 
不知怎地都成真
When you brought the sunlight 
當你帶來陽光
Completed my whole life 
讓我的生命變得完整
I'm overwhelmed with gratitude
我的感激之情滿溢不止 
Cause baby I'm so thankful I found you.
寶貝,因為我是如此感激能夠遇到你


(Joe) 
I would give you everything
我會給妳一切 
There's nothing in this world I wouldn't do 
我保證會盡一切力量
To ensure your happiness 
來讓妳快樂
I'll cherish every part of you
我會珍惜妳的每一部分 
Because without you beside me I can't survive 
因為沒有妳陪在身旁我活不下去
Don't wanna try 
不想試 (沒有妳的日子)
If you're keeping me warm each and every night 
如果妳每個夜晚給我溫暖
I'll be all right 
我就會變好
Cause I need you in my life
因為我需要妳在我的生命中

(Chorus - all) 
Thank God I found you (I'm thanking you) 
感謝天讓我遇到你 (我很感激你)
I'm lost without you (so lost without you) 
沒有你我會迷失自己 (沒有你會迷失)
My every wish and every dream (every dream, every dream) 
我的每一個希望及夢想 (每個夢想,每個夢想)
Somehow became reality 
不知怎地都成真

When you brought the sunlight (brought the sunlight) 
當你帶來陽光 (帶來陽光)
Completed my whole life 
讓我的生命變得完整
I'm overwhelmed with gratitude
我的感激之情滿溢不止 
Cause baby I'm so thankful I found you.
寶貝,因為我是如此感激能夠遇到你

-Bridge- (Mariah & Joe)
See I was so desolate before you came to me 
在你出現前我是如此孤寂
Looking back I guess it shows 
回首過往,我想這表示
That we were destined to shine 
我們是註定要照亮彼此
After the rain to appreciate the gift of what we have 
雨過天晴後更能體會我們所得到的禮物
And I'd go through it all over again 
我願意重新經歷
To be able to feel this way 
只為了體會這種感覺

arrow
arrow
    全站熱搜

    海王星 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()